نتایج جستجو برای عبارت :

How much busy we are!

They say life's what's happening when you are busy making other plans.

همیشه وقتی از یه چیزی ناامید میشی،
یا وقتی سرت خیلی گرم و درگیر چیزی هست،

یا حتی وقتی سوئیچ میکنی به چیز و کار دیگه ای که یه راه دیگه برای یه هدف مشابه یا یه هدف جدیده،

زندگی کار خودش رو میکنه.
فعالیت هالووین I-Spy Activity

آن برچسب ها را آماده کنید! زمان هالووین I-Spy است
هیچ چیز فانتزی در اینجا رخ نمی دهد - فقط یک فعالیت سریع و آسان هالووین برای کودکان نوپا و پیش دبستانی ها (و بچه های بزرگتر نیز). برای انجام کارهای جالب یک هالووین I-Spy درست کنید.

این فقط کمی از آمادگی برای کلی سرگرم کننده طول می کشد

چه کسی عاشق بازی I-Spy نیست؟ به خصوص در اتومبیل ، بچه های من از این بازی وسواس دارند - به همان روشی که من در زمان کودکی بودم.​
در این نسخه ، من "
مروز در این مقاله آموزشی می خواهیم به شما آموزش بدیم که در محل های شلوغ چطور مطالعه کنیم و مطالب را متوجه شویم.  یکی از طلایی ترین و در عین حال شلوغ ترین زمان ها برای کنکوری ها مطالعه در عید نوروز است خیلی از دوستان می خواهند در عید نوروز مطالعه داشته باشند ولی با توجه به شلوغی نوروز و عدم تمرکز در آن نمی توانند.

مطالعه ادامه مطالعه در محل های شلوغ
Soudabeh:اللهم کاف عنی والدین و کل من له نعمته علی خیر مکافاتهHe has been created from parents and there is a blessing at every moment. Of course. They have different Vali Nemat (guardian )  like science,  book... are tools.  It may be said in the Quran interpretation that these arec helpers.  I am the act of this Vali Nemat (guardian ). They gave me the blessing and I am the act of them. Give them the best reward and here's the act of the individual himself.  If we don't see the act,  this part of prayer can not be translated.اللهم فرغنی لما خلقتنی له و لا تشغلنی بما تکلفت لی به و لا تعذبنی و انا استغفرک و لا ترحمنی و انا سالک If nobody has understood the story s
سرانجام کوچ کردم به اینجا...⁦☺️
ببینیم این خونه چند وقت دووم میاره

++بالاخره واسه اون اتفاقی که تو باشگاه افتاد رفتم دکتر...مثل اینکه واقعا ضعف داره بدنم
 گفت مزاجت صفرا بوده ولی غلبه ی بلغم پیدا کردی..‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برنامه ی غذایی که داده ۲-۳برابر تایم عادیمه فکر کنم اگه مزاجمم درست بشه معدم نابود میشه
++گفت اگه این برنامه رو تا۴۰ روز انجام بدی خوابت تنظیم میشه و تند و فرز تر میشیم و از این جور حرفا...
داشتم به حرفاش فکر میکردم
سرانجام کوچ کردم به اینجا...⁦☺️
ببینیم این خونه چند وقت دووم میاره

++بالاخره واسه اون اتفاقی که تو باشگاه افتاد رفتم دکتر...مثل اینکه واقعا ضعف داره بدنم
 گفت مزاجت صفرا بوده ولی غلبه ی بلغم پیدا کردی..‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برنامه ی غذایی که داده ۲-۳برابر روزای عادیمه فکر کنم اگه مزاجمم درست بشه معدم نابود میشه
++گفت اگه این برنامه رو تا۴۰ روز انجام بدی خوابت تنظیم میشه و تند و فرز تر میشیم و از این جور حرفا...
داشتم به حرفاش فکر میکرد
پیش بینی‌ها نشان می‌دهند که آینده رشته حسابداری در ایران بسیار خوب است. امروزه از کوچکترین سازمان‌ها گرفته تا بزرگ‌ترین شرکت‌ها و کارخانجات، همگی به یک حسابدار و یا یک گروه حسابداری نیازمندند. در واقع حسابداری مانند قلب یک مجموعه‌ی کاری می‌باشد و اگر خللی در کارکرد آن به وجود بیاید، بقیه ی گروه‌های کاری هم با مشکل مواجه خواهند شد. به عنوان مثال یک کارخانه را در نظر بگیرید. در یک کارخانه این حسابدار و یا گروه حسابرسی است که مشخص می‌کن
Sight Word فعالیت فعالیت سوادآموزی را بیابید

Inside: یک فعالیت یادگیری سریع و آسان "Sight Word Find" - بهترین بهترین راه برای بچه ها برای کار در بینایی
چگونه یادگیری کلمات بینایی را سرگرم کنیم؟
قبل از اینکه حتی به این فعالیت یا آمادگی / چگونگی شروع کار بپردازم ، باید چیزی را کاملاً واضح بیان کنم: حفظ کردن کلمات بینایی خواندن نیست و چگونگی یادگیری خواندن بچه ها نیست. یادگیری کلمات بینایی بخش کوچکی از خواندن است.
و در حالی که به خاطر سپردن هر چیزی می تواند
Wonderful Experience
i was so busy to write about my trip to iran. i visited iran on december 2018.
uppersia company is definitely one of the best travel company for american to visit iran.As an american traveler i was incredibly fortunate to have seyed ali mohmmad hosseini as our tour guide for a week trip to .
This was my first trip to iran, and one of the best vacations i have ever had! i decided to choose uppersia company and i saw their good feedbacks.
Mahnaz was responding fast and very helpful.Ali was very knowledgeable with regard to the history of the area. i learned so much from him, and he was very patient with my many questions!
i saw many fabulous sights that i felt i was living during old persia.
my visit to persepolis was magical, just as he said it would be. He knew the bes
Wonderful Experience
i was so busy to write about my trip to iran. i visited iran on december 2018.
uppersia company is definitely one of the best travel company for american to visit iran.As an american traveler i was incredibly fortunate to have seyed ali mohmmad hosseini as our tour guide for a week trip to .
This was my first trip to iran, and one of the best vacations i have ever had! i decided to choose uppersia company and i saw their good feedbacks.
Mahnaz was responding fast and very helpful.Ali was very knowledgeable with regard to the history of the area. i learned so much from him, and he was very patient with my many questions!
i saw many fabulous sights that i felt i was living during old persia.
my visit to persepolis was magical, just as he said it would be. He knew the bes
It's always more difficult to answer to general questions than exact questions. For example, it's more simple for me to answer this: What's your dream weekend? Because I know how long does take that, so I can wish my best dependent on it.It's not my trick to escape answering to this question. It's a fact. And I'll try to write about my dream holidays in some different situations.I'd grab a few necessary things and I'd put them to my backpack before starting my long trip around Iran by my bike in the first days of Persian new year.  I think it takes one month or more. I'd ride about 100 km each day. I could ride more but cycling isn't my goal it's my vehicle I want to watch nature and listen to wind and birds. It would be ideal if my wife and my son will come with me.I'd stay home and rela
Such a birthday party is much more enjoyable
If you are going to a birthday party, be smart and fun at the ceremony, sing, and help the ceremony be held as best as possible.
What to do at a birthday party so much fun
To celebrate birthday as much as possible and create a happy and enjoyable atmosphere at birth, guests and hosts should take care to keep the celebration well and happy. In this part of the Damp , we teach you ways to use it to have a happy and beautiful celebration to make everyone happy. 
When and when to celebrate a birthday?
The best time to have a birthday party on Wednesdays or Thursdays is when the children are closed the next day and do not go to school. It's not good to have a birthday party on Friday night, because it may be too late and the children start fatigue o
قید ها یک فعل، یک صفت یا یک قید دیگر را بهبود می بخشند و اطلاعات بیشتری در مورد یک صفت در جمله می دهد.
The fire engine runs fast
ماشین آتش نشانی سریع حرکت میکند
Listen to his speech carefully
به سخنرانی او با دقت گوش بده
I browse the web frequently
من مکررا در وب جست و جو میکنم
It rained hard
باران سختی بارید
یک قید توضیحات بیشتری در مورد یک صفت در جمله میدهد:
The news is very surprising
اخبار بسیار حیرت آور هستند
The coffee is extremely hot, so be careful
قهوه شدیدا گرم است، پس مراقب باش
Nature is really amazing
ظبیعت واقعا شگفت
Buy Soccer Stars Coins
Buying a Soccer Stars coins While on the stock exchange like Jam in the Clash of Clans game, buying coins in this game has made the game more fun. The more you play and the more you win, the more coins you get and the higher you get. Then you can easily enjoy the competition in the top ranks of football and enjoy.
Before we get into the Sacramento Star coin purchase, let's briefly talk about the Sacramento Star game. The SOCCER STARS game, which runs on Android and iOS, has taken the place of the Clash of Clashes game. This game is a mini-clip making company. The company put its strengths and weaknesses in the hands of gamers with smartphones and invited them to play football. The game is not only doubles football, but also like billiards. The amazing ideas put into
Prayer for seeing the crescent of RamadanHassan Ibn Ali Kharaz said:" We went to Imam Reda (P.B.U.H.) on the last Friday of Shaban month." A few of his companion was with him. Imam (P.B.U.H.) said:" My adherents, today is the last day of Shaban month, whoever fasts today for its reward he would be forgiven." Mohammad Ibn Ismaeil said:" Oh the son of the messenger what's your opinion about the narrative which has prohibited to welcome of Ramadan month ( fasting before Ramadan) in order to fast one or two days before this month?" Imam (P.B.U.H.) said:" Oh the son of Ismaeil, Ramadan is one name of Allah's names and it is not said about this month that this month came, went or it has been welcomed because this month is the month of the Honoured and Glorified Allah and it is an explanation(abo
Isfahan is a city in the center of Iran.
Isfahan has been one of the largest and the busiest city for hundred years
Persian people call Isfahan “nesf-e-jahan” or  “half of the world “
Here are some point of interest in Isfahan and reasons why Persian people call it
“half of the world”

Naghshe jahan square
(Also known as the shah square or the Imam square )
You can see the shah mosque on the south side of square, ali qapu palace on the west side, sheikh lotf Allah mosque on the east side and the Qeysarie gate on the north which opens to grand bazaar of Isfahan.
All of these buildings are from safavid era.
The Maiden was where the Shah and the people met.
Since Isfahan was a vital stop along the Silk Road the square was a busy arena of entertainment and business, exchanged

زمانی که بخواهیم دو چیز یا دو گروه را از یک نظر با هم مقایسه کنیم، از صفت تفضیلی استفاده میکنیم. برای مثال در جمله “علی از مهدی قد بلندتر است.” صفت “قد بلندتر” یک صفت تفضیلی است. برای این منظور دو راه وجود دارد که as…as و than هستند.

وقتی در جمله مشخصا بخواهیم دو چیز را با هم مقایسه کنیم، بعد از صفت تفضیلی واژه than را می‌آوریم که در فارسی معنای "از" یا "به نسبت" می‌دهد. ساختار کلی صفات تفضیلی همراه با than به این به شکل زیر میباشد:
(مفعول) اسم + than + ص
Isfahan is a city in the center of Iran.
Isfahan has been one of the largest and the busiest city for hundred years
Persian people call Isfahan “nesf-e-jahan” or  “half of the world “
Here are some point of interest in Isfahan and reasons why Persian people call it
“half of the world”

Naghshe jahan square
(Also known as the shah square or the Imam square )
You can see the shah mosque on the south side of square, ali qapu palace on the west side, sheikh lotf Allah mosque on the east side and the Qeysarie gate on the north which opens to grand bazaar of Isfahan.
All of these buildings are from safavid era.
The Maiden was where the Shah and the people met.
Since Isfahan was a vital stop along the Silk Road the square was a busy arena of entertainment and business, exchanged

حفاظت از باغ و ویلا به کمک فنس الکتریکی ، سیستمی مدرن ، هوشمند و اقتصادی که استفاده از آن رویه ای رایج و شناخته شده در ایران و دنیا و جایگزین مطمئن روش های سنتی حفاظت از اماکن خصوصی می باشد و در نقاط مختلف دنیا برای حفاظت از باغ و ویلا به کرات جهت تامین امنیت اماکن خصوصی ، ویلاها و باغ ویلاها استفاده گردیده است .
نمونه های متنوع اجرای فنس الکتریکی در نقاط مختلف دنیا در تصاویر زیر می توان مشاهده کرد .

Electric fencing is ideal for grazing or pasture management by contain
تشخیص چهره های جدید و برقراری ارتباط با ادمهای جدید برایم سخت شده. اه من چه قدر اوایل یک رابطه زخمت ، تو ذوق زن و از خود راضی به نظر میرسم. 
کار درستی نبود که مرداد را کیپ به کیپ با کلاس ها پر کردم. ژیمناستیک، یوگا، بدن سازی و رانندگی! و این وسط به تنها چیزی که فکر نمیکردم دهن سرویسی ازمون عملی و انتخاب رشته بود. بله من فکر میکردم که بزک نمیر بهار میاد و تابستون دیگه خلاصی ساجی جون!  اما انگار نه:
امروز بعد از ۹ ساعت پروسه ازمون عملی، از کنار نرد

?Why Choose our clinic
for hair transplant

We are primarily concerned with your care and successful outcome
of your hair restoration services
We do not sacrifice quality in order to minimize our costs
We believe you should be paying for a quality hair transplant,
not for fancy overhead costs.
A busy hair clinic should have quality results at competitive
graft prices. However, many pump your money into high overhead office space and
high-octane advertising campaigns.  our
Transplant Center is different because we pass the savings on to you while
maintaining quality. We can be your solution to scalp thinning and male pattern
baldness.
https://telegram.me/KashteMooy
بیدار میشوم. رزومه‌ام را داخل فولدر میگذارم. فولدر را داخل کیفم میگذارم. آماده میشوم. میروم دانشگاه. در صنف ترموداینامیک پشت سرم نشسته. صنف تمام میشود. بچه‌ها میروند بیرون. در مقابل استاد دستیار (TA) میایستم. دستهایم می‌لرزند. یخ زده‌ام.  سرش را از لپتاپ بلند میکند. با لبخند از فاصله‌ی نیم متری برایش دست تکان میدهم و سلام میکنم. خشن میگوید «WHAT DO YOU WANT? I'M VERY BUSY» قلبم می‌ریزد. گنگ میشوم. بریده بریده میگویم «باشد برای بعد.» میگوید «شوخی کردم. چیک
طبق گزارش شادی جهانی: در هر زمانی بیش از ۲۲۰ میلیون کودک و بیش از یک میلیارد بزرگسال از اضطراب، افسردگی و اختلالات ذهنی رنج می‌برند و بچه‌ها این شیوه یعنی کار زیاد، استرس داشتن و همواره دنبال شادی بودن را از بزرگسالان یاد می‌گیرند.
خبر خوب اینکه طبق گزارش شادی جهانی، بهترین پیش‌بینی از اینکه یک کودک بزرگسالی شادی خواهد داشت یا خیر از طریق سلامتی احساسات او در کودکی است. بنابراین اگر پدر و مادرها شاد باشند فرزندان شادتری نیز خواهند داشت و
آشنایی با نحوه ساخت ترانک در سیستم تلفنی FREEPBX
سلام . با یکی دیگر از مجموعه مقالات آموزش راه اندازی ویپ با FreePBX در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از مجموعه مقالات آموزشی Figika می‌خواهیم با انواع ترانک در FreePBX آشنا شده و برخی از تنظیمات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم ، پس با ما همراه باشید .
TRUNK در FREEPBX
قبل از معرفی انواع و بررسی تنظیمات Trunk در FreePBX بهتر است با مفهوم Trunk آشنا شویم و دلیل استفاده از آن را مطرح کنیم . به طور خلاصه و ساده می‌توان گفت ب
علی رغم همه ی تلخی ها و خستگی ها و استرس هاش ولی امروز پر بود از خوشحالیامروز از ۶ و چهل دقیقه صبح روزم شروع شد .بیدار شدم چون ساعت ۷ با یکی از مسئولای موسسمون جلسه داشتم و نمیخواستم خستگی بهونه ای بشه برای بدقولیم .جلسه ناجوانمردانه ای بود و تا ساعت ۸ ادامه پیدا کرد.خوب مرحله ی بعدی رفتن به جلسه با خانم باغبان تو شرکت بود . اما تمام انرژی و انگیزه و جون من سر جلسه ی صبح گرفته شده بود میدونستم این اولین سختی نیست و اخرینش هم نخواهد بود میدونستم م
علی رغم همه ی تلخی ها و خستگی ها و استرس هاش ولی امروز پر بود از خوشحالیامروز از ۶ و چهل دقیقه صبح روزم شروع شد .بیدار شدم چون ساعت ۷ با یکی از مسئولای موسسمون جلسه داشتم و نمیخواستم خستگی بهونه ای بشه برای بدقولیم .جلسه ناجوانمردانه ای بود و تا ساعت ۸ ادامه پیدا کرد.خوب مرحله ی بعدی رفتن به جلسه با همکارم درمورد کار جدیدمون بود . اما تمام انرژی و انگیزه و جون من سر جلسه ی صبح گرفته شده بود میدونستم این اولین سختی نیست و اخرینش هم نخواهد بود میدو
بررسی سرویس VOICEMAIL در ایزابل
سلام . با یکی دیگر از مجموعه بلاگ آموزش پیاده سازی VOIP با استفاده از سیستم تلفنی Issabel در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از مجموعه بلاگ آموزشی وبسایت فیجیکا می‌خواهیم به بررسی سرویس Voicemail یا صندوق صوتی در ایزابل بپردازیم . با ما همراه باشید .
صندوق صوتی در ایزابل :
اگر کمی با سرویس‌های مراکز تلفنی تحت شبکه یا ویپ آشنایی داشته باشید حتما تا به حال بار‌ها و بار‌ها نام سرویس صندوق صوتی یا Voicemail به گوشتان خورده است .
HOW TO MAKE A BIRTHDAY PARTY FOR KIDS?
Children usually like to have their peers present at their birthday party and do not give them energy as much fun as children's games on their birthday.
So if you are planning to have a birthday party for your child to be happy, invite your children of the same age. You can also use this instruction to excite your child's birthday.
9 Tips On Home Preparation
1 - The color of the kids enthusiastic. Cover all the walls and walls with colored papers.
2. Small and large colored balloons bearing the words "Happy Birthday" are hung on the roof of the house with short and long threads.
3 - Take a cascading color on the wall of the children to take their pictures. Photos look more beautiful in this case.
4. Do not use small colored lights to decorate your hom
ترجمه ریدینگ درس دوم کتاب پایه یازدهم
در این پست ترجمه ریدینگ درس دوم را مانند درس اول در وبلاگ کنکور زبان برای شما دانش آموزان پایه یازدهم نوشته ام. 
عبارات مهم Bold شده اند که باید توجه بیشتری به آنها شود. 
نویسنده مطلب: فاضل احمدزاده مدرس دوره های تخصصی کنکور زبان انگلیسی
Having a Healthier and Longer Life
داشتن زندگی سالم تر و طولانی تر
Have you ever thought of a healthy lifestyle to live longer? People can do many things to have a healthier life. Most people have a special diet or do lots of exercise; however, without a careful plan they may hurt t
ترجمه ریدینگ درس دوم کتاب پایه یازدهم
در این پست ترجمه ریدینگ درس دوم را مانند درس اول در وبلاگ کنکور زبان برای شما دانش آموزان پایه یازدهم نوشته ام. 
Have you ever thought of a healthy lifestyle to live longer? People can do many things to have a healthier life. Most people have a special diet or do lots of exercise; however, without a careful plan they may hurt t
ترجمه ریدینگ درس دوم کتاب زبان پایه یازدهم
Have you ever thought of a healthy lifestyle to live longer? People can do many things to have a healthier life. Most people have a special diet or do lots of exercise; however, without a careful plan they m
بسم الله الرحمن الرحیم
Wellaye Tadabor of some of Versuses in Chapter 5 of Quran

Wellaye_Tadabor_of_Quran
#An_Nesa_Surreh_Versue_40
إِنَّ اللَّهَ لَا یَظْلِمُ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ ۖ وَإِن تَكُ حَسَنَةً یُضَاعِفْهَا وَیُؤْتِ مِن لَّدُنْهُ أَجْرًا عَظِیمًا ٤٠

Indeed, Allah does not do injustice, [even] as much as an atom's weight; while if there is a good deed, He multiplies it and gives from Himself a great reward. (40)

The more virtue action is "Waiting for Faraj, the Reappearance of Imam Mahdi(aj)", " انتظار فرج ".  If it is the promise of Allah that He  will reward  every good work , and  the "Waiting for Faraj,  انتظار فرج " is the most vi
Ramin Fallah was considered in December 1, 1965, in Tehran. His youth, regardless, was spent in different urban networks, for instance, Dezful, Ahwaz, Andimeshk, Lahijan, Rasht, Kashan, Kerman, Ardebil, etc the grounds that his father was a laborer in Ministry of Agriculture. 

Living in various urban networks, unquestionably, constrained basic impact on Ramin's life. Simultaneousness with different ethnicities made him familiar with various social orders, and he could all the more probable contact individuals, as he alludes to. 
Youth and School 

Ramin Fallah's simple preparing period agreed with the time he was living with his family in Ardebil, in a district called "Mugar Plain". He spend his essential guidance period in a little school that was on a very basic level not equival
مایکروسافت یک استارت آپ ابتدایی، بدون هیچگونه حمایت
مادی و معنوی بود. مشتریان آن از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی کرد، تا اینکه مهندس
جوانی بنام جواد خاکی،  معاون بیل گیتس شد.
با برنامه ریزی شجاعانه او، مایکروسافت دارای یک و نیم میلیارد مشتری شد! و همه
این کار ها را جواد حاکی در: مسجدی که خود آن را ساخت، انجام میداد حتی مدیران
شزکت های مهمی چون: بی ام و هم در آنجا پرزنت می شدند، و موقع افطار از خورشت قیمه
آن، تعریف می کردند! آنقدر جواد  به این مس
بسیاری از وظائف قوه قضائیه و ووزارت خارجه روی زمین مانده! به دلیل اینکه یا بودجه ندارند یا امکانات لازم فراهم نیست. و این امور میتواند از طریق واگذاری به بخش خصوصی، به راحتی حل شود.مثلا در مجلس طرح 10ماده ای، بمناسبت روز 28مرداد اعلام وصول شد، تا وزارت خارجه و وقوه قضائیه را مکلف کند: تا حقوق از دست رفته ایران ر،ا از کودتای 28مرداد 32 به بعد استیفا کند. این چندمین مصوبه مجلس است، که روی زمین مانده. مشابه آن حقوق از دست رفته استانهایی است: که از دست
چنان جوسازی شد اندر تهران، که یاران فراموش
کردند ایران! سیل آمد ولی چنان جوسازی شد که: همه اخبار تحت الشعاع قرار گرفتند! حتی
نیروهای نظامی و انتظامی هم مجبور به تخلیه آب 
شدند! در حالیکه می شد بدون ادعا کمک کرد و سیل زدگان را سامان داد. بیشتر
هم کسانی شلوغ کردند که: اصلا هیچ کمکی نکردند! از ضدانقلاب تا سلطنت طلب، و
پادوهای دست به قلم آن ها! که هر آن فقط منتظر ایجاد التهاب و فضای مسموم، علیه
جمهوری اسلامی و حاکمیت آن هستند. از مجاهدین خلق ایران بپ
خودکشی در ایران، برخلاف غربی ها حرام است! لذا نباید
مثل آنها آمار داد. مثل کسب وکارکه: بسیاری از کسب وکارهای درجه یک غربی، در ایران
حرام است: مانند فروش مواد روانگران، اسلحه و اجزای بدن وغیره! لذا مردم ایران اگر
هم قصد خودکشی داشته باشند، به یک بهانه ای این کار را می کنند! مثل تصادفات
جادهای. 90درصد تصادفات در ایران، دارای عامل انسانی مانند: سرعت و سبقت و عدم
توجه به جلو است. از نظرمحققان ماهین نیوز، آن ده درصد هم عامل انسانی است!
مثلاعمدا دولت ج
کوه نور بزرگترین الماس جهان، باید به ایران
برگردد و درکنار دریای نور قرار گیرد! دست به دست شدن این الماس نشان: قدرت و
انتقال آن به مکان های مختلف است. مدتی در هند یا افغانستان بوده و برخی حکام مغول
هم، مالکیت داشته اند. اما واقعیت این است که این جواهرات، توسط نادرشاه به ایران
تحویل داده شده. و باید در موزه جواهرات باشد، همانطور که تخت طاووس و دریای نور
در انجا هست. اما بریتانیا توسط کمپانی هند شرقی، آن را سرقت کرده و در موزه:
جواهرات لندن نگهدا
سالهاست که آمریکا فشار حداکثری را برایران وارد
می کند، تا او را به پای میز مذاکره بکشاند، ولی باید پرسید کدام فشار حداکثری،
اصلا فشاری وجود دارد؟ آخرین زور های آمریکا هم تمام شد! خودشان توبه کردند و
دنبال دوستی با ایران هستند. ولی عربستان حامی اصلی این فشارها، دچار توهم شده و
خودش بدون حضور آمریکا، می خواهد قشار بر ایران وارد کند! ولی نمیداند که فشار بر ایران،
کمانه کرده خودش را نابود می نماید. زیرا ایران سپر رستم، و کمان آرش ، تقوای محمد
ص و
این متن جهت اتلاف وقت شما نوشته شده‌است، لطفا پا به فرار
بگذارید.

از اون شب که اومدم تا همین دی‌شب با کسی حرف نزدم، جز این‌که
برای نیافتادن توی دره کمی با م. و مری حرف زدم. هنوز هم دست‌و‌دل‌م به حرف‌زدن و
گشایش لب‌هام نمی‌ره؛ با بچه‌های دانش‌کده و اتاق که اصلا! با اون حرکتی که س.
دیروز کرد و پ. قبل‌تر، نسبت به کل قضیه اینسکیور شده‌ام. حتی اگه واقعا میس‌آندرستندینگ
بوده باشه و ربطی به اون ماجرا نداشته باشه هم، اثر معکوس‌ش رو در نهایت روی
بیکاری در ایران و دیگر جاهای دنیا، یک فرق
اساسی دارد و آن اینکه: بیکاران ایرانی کسانی نیستند که شغل نداشته باشند، یا بدون
درآمد باشند، بلکه هنوز نتوانسته اند اختلاس یا دزدی کنند! و به قول خودشان پول
قلمبه دستشان نیامده. لذا می بینیم مصرف هرنوع کالایی در ایران، سه برابر متوسط
جهانی است! لذا مجبورند آمار بیکاری را هم، سه برابر اعلام کنند تا هماهنگی حفظ
شود. اما واقعیت این است که مردم ایران، به دلیل منابع غنی نفت و معدن، آب و هوای
چهار فصل، به در
آموزش رایتینگ درس اول کتاب زبان پایه دوازدهم – جملات مرکب
در بخش Writing کتاب Vision 3 یا کتاب زبان انگلیسی پایه دوازدهم ، گرامر ساختار جملات مرکب آموزش داده شده است.
یادگیری جملات مرکب Compound Sentences بسیار کاربردی است و برای کنکور زبان و رایتینگ آیلتس می توان از این ساختار بهره برد.
ترجمه توضیح مربوط به رایتینگ درس اول صفحه 34 کتاب:
ما تا به اینجا یاد گرفته ایم که هر جمله انگلیسی باید حداقل یک فاعل Subject و یک فعل Verb داشته باشد. به این جمله ، جمله ساده Simple
وقتی به تبلیغات دشمنان داخلی و خارجی نگاه می
کنید، تعجب می کنید که یک ایرانی چطور زنده است! آنها می گویند دلار هر روز بالاتر
می رود، فشار گرانی و تورم مردم را از بین برده! در تمام خیابان ها زباله خور ها
قدم می زنند، تا شکم خود را سیر کنند. روستاها امکانات نیست، همه مجبورند به شهر
ها فرار کنند. در شهرها هم کار نیست، و خانه ندارند! لذا حاشیه نشین شده، با کاغذ
و مقوا و حلب برای خود خانه می سازند، و از برق دزدی می کنند. آنقدر از این حرفها
می زنند که: خو
بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور، نتیجه تئوری های
غلط است. مثلا در حالیکه اشباع تولید، بازار را از بین برده، باز هم صحبت از رونق
تولید می شود. یا اینکه فضای کسب و کار انقدر باز است، که کلاهبرداری در ان انجام
می شود، باز هم می گویند:باید فضای کسب و کار را باز کنیم! علت این کار هم،
تبلیغات دشمنان است! زیرا دشمنان می خواهند: فضا برای قاچاق مواد مخدر، تن فروشی،
خرید و فروش سلاح و: کلیه کسب و کار های حرام باز شود. زیرا در ایران این مشاغل فضای
باز ندارند.
ذخایر اورانیوم، بالاتر از دخائر ارزی!
تا مدتها بشر نمی دانست: ذخیره کردن یعنی چه!
لذا هرچه  می کاشت می خورد، و هرچه داشت
مبادله می کرد، یا دور می انداخت. تا اینکه حضرت یوسف ع  ساختن سیلو و ذخیره سازی را، با وحی الهی به
مردم مصر آموخت. البته هر پیامبری مبعوث می شد، یک راه حل اقتصادی هم، برای مردم
خود به اذن خداوند ارائه می کرد. مانند حضرت آدم که کشاورزی آموخت. یا حضرت ادریس کلاس
داری و لباس دوزی، حضرت داوود ع ذوب آهن و ساخت زره، و حضرات دیگر نجاری
وقت آن شده تا در دوره آموزش FreePBX به سراغ نحوه ساخت ترانک در FreePBX برویم. ماژول ترانک به شما امکان اتصال به انواع سیستم های تلفنی را می دهد. این ویژگی باعث می شود تا به راحتی ارتباط با تکنولوژی های مخابراتی مانند SIP Trunk ، E1 ، انواع گیتوی و خطوط شهری داشته باشید، این ویژگی ها به همین جا ختم نخواهد شد.
با ساخت Trunk در FreePBX می توانید دفاتر سازمان که از نظر فیزیکی در مکان های مختلفی دارند را به یک دیگر متصل کنید تا یکپارچه سازی ای را برای شما به ارمغان ب
وقت آن شده تا در دوره آموزش FreePBX به سراغ نحوه ساخت ترانک در FreePBX برویم. ماژول ترانک به شما امکان اتصال به انواع سیستم های تلفنی را می دهد. این ویژگی باعث می شود تا به راحتی ارتباط با تکنولوژی های مخابراتی مانند SIP Trunk ، E1 ، انواع گیتوی و خطوط شهری داشته باشید، این ویژگی ها به همین جا ختم نخواهد شد.
با ساخت Trunk در FreePBX می توانید دفاتر سازمان که از نظر فیزیکی در مکان های مختلفی دارند را به یک دیگر متصل کنید تا یکپارچه سازی ای را برای شما به ارمغان ب
Ramin Fallah is CEO and a co-founder of Fanavari Azmayeshgahi company. He is a successful entrepreneur and businessman in importation of medical and laboratory equipment in Iran. We have interviewed with Ramin Fallah about common challenges and problems of Iran economic and the future of medical equipment industry.
We have to thank you for giving us your time; we know that you are so busy.
What is the global rank and level of our country in medical equipment?
Hello.
Fortunately, we have witnessed advancements in some fields. However, thoughtfully speaking, we should not expect our country to be completely independent and autonomous. Probably, it is not economic to be completely self-sufficient. As you know, Germany, Japan and America are both great manufacturers and importers. There is an
Getting people to do things:
requesting, attracting attention, agreeing and refusing

Students are expected to study the presented materials and participate in online courses with their peers in Saturday, Monday, and Wednesday at 10  to 10:45 in LMS environment. In these sessions students under suervision of the instructor of the course, interact woth each other and receive feedback from their peers. The last session that is again online, students in groups of two join the online session in Skype and interact with do the required tasks. After each conversation (10 to 12 minutes) instructor will provide students with her feedbacks on their activities during the week and last session as well.

Conversation

Bob: Well, what do you think of this, Mary? Do you like this restaurant?
M
جمله ساده «?Hello! How are you» به تنهایی می تواند تاثیر زیادی روی زندگی شما بگذارد.
کلاس های زبان انگلیسی شما را برای آزمون های زبان انگلیسی، کلاس های دانشگاه یا سفر آماده می کنند. اما آیا برای زندگی در جامعه یا تفریح و خوشگذرانی هم شما را آماده می کنند؟
یکی از دلایلی که باعث می شود یادگیری زبان انگلیسی سخت باشد، این است که محتوایی که در کلاس های درس تدریس می شوند اغلب در «زندگی واقعی» کاربردی ندارند.
اهمیت دانستن و تسلط بر دستور زبان، سوال و جواب
Algorithms are becoming increasingly relevant in the workplace. From sifting through resumes to deciding who gets a raise, many of these new systems are proving to be highly valuable. But perhaps their most impressive, and relevant, capability is predicting which employees will quit. IBM is in the process of patenting an algorithm that can supposedly predict flight risk with 95% accuracy. Given that we are in a candidate-driven market, this is a significant innovation. There are now more job openings in the U.S. than there are unemployed Americans.
Losing an employee can have a drastic effect on team morale, and result in a domino effect that leads to poor performance and productivity. Not to mention, it is expensive, and not just because of lost talent. It takes an average of 2

Hair
Transplant in Iran
It’s
time to stop being bald by making a bold decision!
We help you have an unforgettable hair transplant experience in Iran.
With
advanced hair transplant techniques, short recovery periods, and best possible
results, Iran stands out as a reliable hair transplant destination. If you’re
suffering from hair loss, choose
our clinic to plant your hair. our health care is excellent and the prices are
very affordable and cheap. I and the hair transplant team , we will treat your
hair effectively and treat your baldness.

Why
do we transplant hair in  Iran?
Hair
transplant is much in demand in Iran and this has enabled Iranian hair
transplant surgeons to build on their experience and expertise in this
procedure. Also, the highly affordable hair costs of hair

Hair
Transplant in Iran
It’s
With

Why
Hair

Hair
Transplant in Iran
It’s
With

Why
Hair

Hair
Transplant in Iran
It’s
With

Why
Hair
آموزش ساخت داخلی در FreePBX یکی از قدم های اولیه ولی کاربردی در راه اندازی این سیستم تلفنی محبوب است، از دوره آموزش FreePBX در این ساعت قصد داریم تا ساخت داخلی در FreePBX را با تمام جزئیات آن بررسی کنیم بنابراین با حجم زیادی از اطلاعات روبرو خواهیم شد پس در قسمت اول با روشی بسیار ساده با استفاده از حداقل پارامتر های اولیه ساخت داخلی در FreePBX را توضیح خواهیم داد، اما برای علاقمندان به بررسی دقیق تر همه ویژگی ها، در گام بعدی تمام جزئیات را موشکافانه م
آموزش ساخت داخلی در FreePBX یکی از قدم های اولیه ولی کاربردی در راه اندازی این سیستم تلفنی محبوب است، از دوره آموزش FreePBX در این ساعت قصد داریم تا ساخت داخلی در FreePBX را با تمام جزئیات آن بررسی کنیم بنابراین با حجم زیادی از اطلاعات روبرو خواهیم شد پس در قسمت اول با روشی بسیار ساده با استفاده از حداقل پارامتر های اولیه ساخت داخلی در FreePBX را توضیح خواهیم داد، اما برای علاقمندان به بررسی دقیق تر همه ویژگی ها، در گام بعدی تمام جزئیات را موشکافانه م
by 
Patty McCord
From the January–February 2014 Issue

Sheryl Sandberg has called it one of the most important documents ever to come out of Silicon Valley. It’s been viewed more than 5 million times on the web. But when Reed Hastings and I (along with some colleagues) wrote a PowerPoint deck explaining how we shaped the culture and motivated performance at Netflix, where Hastings is CEO and I was chief talent officer from 1998 to 2012, we had no idea it would go viral. We realized that some of the talent management ideas we’d pioneered, such as the concept that workers should be allowed to take whatever vacation time they feel is appropriate, had been seen as a little crazy (at least until other companies started adopting them). But we were surprised that an unadorned set of 127
Chapter Five—On My Own: Professor at Palermo (1936–1938):Scent of Orange Blossoms Non sien le genti, ancor, troppo sicure a giudicar, sì come quei che stima le biade in campo pria che sien mature; ch'i' ho veduto tutto 'l verno prima lo prun mostrarsi rigido e feroce; poscia portar la rosa in su la cima; e legno vidi già dritto e veloce, correr lo mar per tutto suo cammino, perire al fine a l'intrar de la foce. (Let not the people be too self-assured In judging early, as who should count the rows Of green blades in the field ere they matured. For I have seen how first the wild-brier shows Her sprays, all winter through, thorny and stark, And then upon the topmost bears the rose; And I have seen ere now a sp

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها